Warsztat Pracy

          W swoim warsztacie korzystam z najnowocześniejszych trenażerów  jak: gumy treningowe, liny, młoty, opony, piłki bosu, gimnastyczne, lekarskie, rezystory prędkości, spadochrony biegowe, taśmy TRX, Rip Trainery, worki, wolne ciężary oraz inne przyrządy niekoniecznie kojarzone z siłownią. Jestem również zwolennikiem treningu funkcjonalnego, którego ideą jest wykonywanie ćwiczeń wielostawowych (angażujących mięśnie całego aparatu ruchowego) w warunkach niestabilnych (tzw. zachwianej równowagi) Naukowcy odkryli, że trenowanie mięśni w ten sposób pozwala łatwiej wzmocnić ich siłę (drgania niskiej częstotliwości pomagają centralnemu układowi nerwowemu pobudzić do pracy więcej komórek mięśniowych). Efektem takich ćwiczeń dla sportowców jest poprawa sprawności, a  dla amatorów większą łatwość w codziennych czynnościach ruchowych.

Moim zadaniem będzie wyrobienie u Ciebie stałych nawyków dbania o sprawność fizyczną oraz dietę. Tak aby po zakończeniu naszej współpracy, ćwiczący samodzielnie potrafił przygotować dla siebie zestaw ćwiczeń, a także kontrolować swój trening za pomocą min. pulsometra, dbać o odpoczynek czy relaks.

         Poprzez nietypowy trening personalny nowatorskie metody i niecodzienne podejście do treningu w stosunkowo krótkim czasie, możesz osiągnąć niesamowite efekty!

             Ze mną rozładujesz stres i emocje na worku bokserskim,  wyżyjesz się stalowym młotem na oponie, przerzucisz worki z piaskiem, porzucasz piłką lekarską, pobiegasz ze spadochronem, obciążeniem i wiele innych ciekawych propozycji. Wszystko odpowiednio przygotowane i dostosowane do twoich aktualnych możliwości. Każde ćwiczenie zacznie się od nauki prawidłowej techniki jego wykonania, na bieżąco będziemy kontrolować efekty tak abyś zarówno szedł do przodu i zarazem się nie przetrenował, zaplanuje twoją odnowę biologiczną oraz aktywność na pozostałe dni w których nie będziemy widzieć.

              Już po kilku treningach poczujesz się młodziej, zakupy będziesz nosić lekką rączką, bez zadyszki wejdziesz po schodach, a twoja sylwetka nabierze kształtów. A jak ktoś zapyta Cię: po co Ci to wszystko? Odpowiesz dla zdrowia: nadwaga, cukrzyca, miażdżyca, cholesterol, nadciśnienie, brak kondycji, złe samopoczucia? Wystarczy, że na ćwiczenia poświęcisz ok. 6 godzin tygodniowo i to nie zawsze muszą być zajęcia ze mną. Redukcja masy ciała nawet o 10-15% sprawi, że poczujesz się lżej, codzienne czynności będą dużo łatwiejsze, złapiesz oddech, odpocznie serce, przestaniesz chrapać, pocić się, wróci humor, jednym słowem po prostu odżyjesz.